MelBeads
ABAYA  atau jubah menjadi semakin ramai peminat di kalangan kaum wanita... sangat mudah dan selesa bila memakainya... tidak kira la di butik2 atau yang menjualnya secara online dengan mudah boleh memilih pelbagai fashion dan corak .. cuma yang berbadan sedikit besar atau yang terlalu kurus sukar untuk mendapatkan nya.. tetapi ada juga yang menempah utk mendapat baju yang amat sesuai dan selesa di pakai.. Abaya atau jubah kali ini sangat simple ... hanya utk menyerikan kain yang berwarna mustard green ini di letakkan manik, pearls pelbagai warna dan batu2 kristal beranika size...Terima kasih kepada Puan M yang sudi menempah dan beliau amat menyukainya ..










MelBeads
JELITA dan anggun kan bila hati tatkala kalau bershopping kita sering tertarik dengan kain material yang terang dan garang warnanya .. tp bukan semua yang gemarkan warna kain2 yang sebegini, yang berani saja suka bermain dengan warna2 sebegini itu pun terpulang pada citarasa masing masing... Pabila di berikan baju kurung oleh Puan Yatie selalunya dia hanya akan berkata .." U buat lah apa u suka dengan baju I nih... tp hasilnya mesti cantik dan vass ..." ok ok .. ha ha .. salah sorang client yang sampai sekarang masih lagi setia menghantar baju2nya untuk di beadingkan... alhamdulillah  ... kali ni baju kurung ini di tampal dengan lace berwarna unggu pekat dan diatasnya di jahit pula dengan sequins, batu2 kecil kristal dan manik2 pelbagai warna .. dengan warna2 yang agak sedikit terang dan lembut hasilnya amat menawan .. jom kita lihat ..











MelBeads
TUDUNG .. yang sama tetapi corak beadings yang berlainan  .. kali ini simple sahaja.. kuntuman bunga lace berwarna soft pink di jahit di tempat yang sama dan sangat sesuai di pakai di mana2 sahaja  .. tidak keterlaluan beadings nya.. pasti nampak anggun dan comel ..

TUDUNG (3)






MelBeads
TUDUNG yang kedua ini pula .. berwarna light lavender warnanya .. sungguh cantik material nya.. dengan konsep jahit style yang sama tetapi beadings yang berlainan .. masih kelihatan anggun walaupun hanya simple sahaja bedaingsnya  .. sesuai sangat kalau ke majlis2 kahwin atau majlis kasual .. jom kita tgk ...


TUDUNG (2)







MelBeads
TUDUNG yang materialmya sangat lembut di jahit untuk tudung yang sangat mudah untuk di pakai .. sedikit kedutan di tudung dan terus di sematkan diatas bahu .. beads dan sedikit kuntuman bunga di jahit di atas kedutan supaya ianya tidak terlalu kosong.. ada tiga helai tudung dan semuanya dengan beading yang berlainan .. -

TUDUNG (1)